Nederlands

Kies jouw taal

Margo viert haar 12,5-jarig jubileum

Margo van Balen, onze rots in de branding sinds 2008, viert haar 12,5-jarig jubileum! Margo vervult vanaf de beginjaren van Trinamics de rol van managementassistente. Echter doet de functietitel haar daadwerkelijke takenpakket te kort. Niet alleen is Margo de rechterhand van onze directie, ze is ook eindverantwoordelijk voor de (salaris)administratie, procedures rondom kennismigranten, certificeringen en het privacy beleid van Trinamics. En natuurlijk nog veel meer!

Gewaardeerd door alle collega’s, staat voor iedereen klaar en is altijd in voor een grapje. Met haar sociale karakter weet Margo elke werkdag tot een gezellige dag voor iedereen te maken. Tijd voor een nadere kennismaking met onze jubilaresse.

jubileum margot

Margo, hoe ben je ooit terecht gekomen bij Trinamics?
Voordat ik bij Trinamics werkte, heb ik als doktersassistente en medisch secretaresse bij Defensie gewerkt in het ziekenhuis in Roosendaal. Daarna ben ik voor mijn werk naar Breda verhuist en heb daar 11 jaar gewerkt als directiesecretaresse bij een verzekeringstussenpersoon. Een hele andere wereld..

Een van de oprichters van Trinamics is een hele goede vriend van mijn partner. Omdat Trinamics aan het groeien was, zochten zij iemand ter ondersteuning. Dat leek mij een super leuke uitdaging en in maart 2008 ben ik in Breda begonnen. Trinamics bestond toen bijna 3 jaar.

Hoe kijk je terug op de afgelopen 12,5 jaar?
In de afgelopen 12,5 jaar is er best wel veel veranderd binnen Trinamics. Maar de fijne sfeer van vroeger is er nog steeds, ondanks de sterke groei die we hebben doorgemaakt. Van een klein bedrijf is Trinamics uitgegroeid tot een mooi groot bedrijf met op dit moment 4 vestigingen en veel branches waarin we bemiddelen. Deze groei heb ik helemaal meegemaakt en dat is enorm gaaf om te zien. Ik heb natuurlijk ook een aantal leuke collega’s zien gaan, wat ik altijd best moeilijk vond.  Maar ik denk dat we het super voor elkaar hebben met zijn allen. Ik moet zeggen dat de jaren voorbij gevlogen zijn dus dat is volgens mij wel een goed teken.

Als je terugkijkt naar toen je bij Trinamics begon, wie was je toen en wie ben je nu? 
Toen ik bij Trinamics begon, was ik totaal onbekend met de detachering van technische mensen en het hele proces er omheen. Na al die jaren kan ik wel zeggen dat ik flink wat ervaring heb opgedaan en dat ik hiermee veel van mijn collega’s kan voorzien van de juiste informatie.  

Uiteraard is mijn functie ook wel veranderd in de loop der jaren. Zo heb ik me zo goed mogelijk geprobeerd te specialiseren in bijvoorbeeld NEN/VCU, kwaliteit, ziekte en de IND. Van een administratie in Excel, naar een mooi professioneel digitaal systeem. Kortom: veel trajecten heb ik stap voor stap mogen doorlopen.

Wat is de grootste verandering die je hebt meegemaakt?
De grootste verandering voor mij is de enorme groei die we hebben doorgemaakt en daarbij de overname. Hierdoor zijn de oude eigenaren van de werkvloer verdwenen, wat voor mij best wennen was omdat we toch wel een team waren. Maar gelukkig is er een hele goede vervanger voor hen teruggekomen, waarmee ik een hele fijne samenwerking heb.

Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt?
Oei zijn er zo veel! De gezamenlijke jaarlijkse uitjes zijn voor mij altijd super leuke hoogtepunten. Het uitje naar Winterberg staat voor mij bovenaan. Het is zo leuk om je collega’s ook op een andere manier te leren kennen. Wat ook bijzonder is om mee te maken is dat mijn collega’s ook “ouder” worden en dat er mensen gaan trouwen en dat er kindjes geboren worden etc.

Wat zorgt ervoor dat je jaar in jaar uit bij Trinamics blijft?
Toch wel de super fijne sfeer die er heerst. De groei waardoor er weer andere mogelijkheden zijn en nieuwe zaken op je pad komen. Het is voor mij nooit saai en het blijft echt uitdagend. 

Overig nieuws

sollicitatiegesprek1
Sollicitatietips

Tips ter voorbereiding van een sollicitatiegesprek

contract tekenen
Sollicitatietips

De 10 meest gestelde sollicitatievragen

121222trinamicslaurenthunen 1378
Nieuws

Onze nieuwe Recruitment Consultant!